+31 (0)6 22 06 27 26 info@vcinsights.nl

Waar staan we voor?

“VC: Blijf relevant voor je klanten”

Onze visie is organisaties bewust maken dat zij continu relevant moeten zijn voor hun klanten om succesvol te zijn. Denken vanuit de klant in plaats vanuit de organisatie. Klantinzicht is ’leading’. Outside-in in plaats van inside-out: the Voice of the Customer. VC insights helpt organisaties deze waardevolle klantinzichten door te vertalen naar concrete adviezen en acties met als resultaat meer klanten, loyale klanten en behoud van klanten.

“insights: denk als je klanten én luister naar je klanten”

Ongeacht het type werk dat VC insights verricht van tijdelijke ondersteuning tot advies trajecten mijn uitgangspunt blijft hetzelfde. Mijn missie is om profit en non-profitorganisaties te helpen om meer marktgestuurd en vraaggestuurd te werken. Dit begint door te luisteren naar je klanten (‘the voice of the customer’). De klant centraal stellen door middel van bijvoorbeeld onderzoeken en data (kwalitatief als kwantitatief). Een dialoog opstarten tussen organisaties en hun klanten, leden, donateurs, etc.: “Kruip in de huid van uw doelgroep”. Weet wie uw klanten zijn. Weet wat er leeft onder uw klanten. Wat zijn hun behoeften, wat vinden zij belangrijk en hoe bent u relevant in hun leven. In alles wat we doen is de klant het uitgangspunt. Luister, voel én denk als uw klant.

INTERESSE?

Maak nu een afspraak of kijk hier hoe ik u kan helpen.